Wil je een afspraak maken bij:
- dienst burgerzaken: voor identiteitskaarten, geboorte, rijbewijzen, ....
- dienst lokale economie
- dienst huisvesting
- dienst mobiliteit
- technische dienst
Dan kan je dit zelf online inplannen.
Documenten en attesten kan je steeds via het e-loket aanvragen: www.boom.be/e-loket. Ook adreswijzigingen kan je doorgeven via het e-loket. Heb je geen kaartlezer, itsme of token? Dan kan je ons via mail contacteren op dit adres: bevolking@boom.be
Maak online een afspraak
Wil je een afspraak bij de dienst omgeving - de vroegere bouwdienst - dan kan je een mail sturen naar omgeving@boom.be. Wil je een afspraak met de milieudienst, dan kan je een mail sturen naar milieu@boom.be. Omdat het belangrijk is dat je een afspraak hebt met de juiste contactpersoon die op de hoogte is van jouw dossier, kan dit niet rechtstreeks online
Mensen die niet online zijn, kunnen nog altijd telefonisch een afspraak maken op het nummer 03 880 18 00.
Weet je niet precies bij welke dienst je moet zijn? Bel dan even met de snelbalie, onze collega's helpen je graag verder: 03 880 18 00.
Wanneer kan ik een afspraak maken?
Je kan elke weekdag een afspraak maken tussen 9u en 12u en op dinsdag ook tussen 14u en 19u.
Voor de dienst omgeving kan dit maandag van 9u-12u - dinsdag van 9u-12u en van 16u-19u en donderdag van 9u-12u.