Wil je een afspraak maken bij:
- dienst burgerzaken: voor identiteitskaarten, geboorte, rijbewijzen, ....
- milieudienst
- dienst lokale economie
- dienst huisvesting
- jeugddienst
- dienst mobiliteit
- sociale dienst
- technische dienst
Dan kan je dit zelf online inplannen.
Opgelet: door de verstrengde coronamaatregelen kan je op de dienst Burgerzaken enkel nog terecht voor dringende zaken. Twijfel je aan de dringendheid, neem dan even met ons contact op vooraleer je een afspraak inplant. Dat kan via bevolking@boom.be of tel 03 880 19 82.
Documenten en attesten kan je steeds via het e-loket aanvragen: www.boom.be/e-loket. Ook adreswijzigingen kan je doorgeven via het e-loket. Heb je geen kaartlezer, itsme of token? Dan kan je ons via mail contacteren op dit adres: bevolking@boom.be
Het afhalen van rijbewijzen kan aan de onthaalbalie. Hiervoor moet je geen afspraak maken.
De geldigheid van voorlopige rijbewijzen werd verlengd omwille van de coronamaatregelen. Meer informatie daarover vind je op de pagina 'Voorlopig rijbewijs'.
Maak online een afspraak
Wil je een afspraak bij de dienst omgeving - de vroegere bouwdienst - dan kan je een mail sturen naar omgeving@boom.be. Omdat het belangrijk is dat je een afspraak hebt met de juiste contactpersoon die op de hoogte is van jouw dossier, kan dit niet rechtstreeks online
Mensen die niet online zijn, kunnen nog altijd telefonisch een afspraak maken op het nummer 03 880 18 00.
Weet je niet precies bij welke dienst je moet zijn? Bel dan even met de snelbalie, onze collega's helpen je graag verder: 03 880 18 00.
Wanneer kan ik een afspraak maken?
Je kan elke weekdag een afspraak maken tussen 9u en 12u en op dinsdag ook tussen 14u en 19u. Bij de jeugddienst kan je niet op dinsdagnamiddag terecht voor een afspraak, maar wel op woensdagnamiddag van 14u tot 16.30u.
Voor de dienst omgeving kan dit maandag van 9u-12u - dinsdag van 9u-12u en van 16u-19u en donderdag van 9u-12u.